Cateva "bunatati" cumparate luna aceasta...

Si am facut cateva cumparaturi :D... Am descoperit un magazin online in UK: Craftie-Charlie plin cu "bunatati" care parca ma asteptau pe mine :) ... Pentru inceput am facut o comanda mai mica, cu lucrurile de care aveam mare nevoie.


Urmatoarele 4 seturi de stampile au fost 2 lire fiecare. Adevarule e ca sunt seturi micute, dar oricum, pretul mi se pare foarte ok.

                                 



Aceste 2 seturi mari au fost la 5 lire


De mult timp cautam un set de stampile cu urari si am fost tare fericita cand l-am gasit.




Sper ca v-au placut cumparaturile mele ;) si sper sa mai impartasesc cu voi cat mai curand :D alte cumparaturi.
V-am pupat!


Comentarii

  1. Pffff...ce pofta de cumparaturi mi-ai facut !! noroc ca e gol cardul :)))) versamark-ul si staz-on-ul m-au facut sa "salivez" :))) pudra embossing e alba sau transparenta ? gata, imi fac lista si trec la economisit bani ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pudra e transparenta... Aveam alba si transparenta cu sclipici, dar nu aveam una transparenta simpla, asa ca am profitat de ocazie (si de banii care i-am primit cadou de la sotiorul meu)... Sper sa mai primesc asa cadou cat mai curand :)) ...

      Ștergere
  2. Buna! Nu stiu cat te-a costat transportul din UK insa ai si in RO magazine care aduc cerneluri si stampile frumoase. De curand am cumparat de aici: http://www.plicuricolorate.ro/klipa-content/magazin-online/page-2
    si pe la inceputul anului de aici: http://www.scrapbooktique.ro/
    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu