Felicitare Masculina - Best Wishes

Si pentru ca stiu ca e greu sa pregatim un cadou care sa se potriveasca unui barbat, m-am gandit sa impartasesc cu voi noua mea felicitare. Daca am inspiratie, de ce sa nu o impart si cu voi, nu ? ;) 
Aceasta felicitare este foarte usor de facut, asa ca nu ezitati... Realizati-o si voi :D ...

 Cel mai important, la o felicitare masculina, sunt culorile... Daca ati ales o paleta de culori potrivita, nu va mai ramane altceva de facut decat sa adaugati urarea si cateva accesorii (cu cat mai putine, cu atat mai bine)... Eu am folosit doar 2 nasturei negri, pentru ca nu am vrut sa o incarc.




Sper ca atunci cand veti avea nevoie veti apela la mine (pentru acei care nu au timp sa-si faca singuri felicitarile) sau va veti inspira din munca mea (pentru acei care traiti impreuna cu mine pe acest taram minunat al hartiei) ;)...
Va pup si va astept si data viitoare ;* ...

Comentarii