Felicitare Handmade - Happy Birthday Dear Friend

Este ora 3 a.m., iar eu stau si fac poze la noua felicitare si apoi le postez peste tot :)) ...
M-am hotarat sa folosesc cat mai mult putinele stampile pe care le detin. 
Dupa ce am vazut sute de modele de felicitari pe Pinterest, am reusit sa combin ideile de la mai multe felicitari si sa fac ceva mai deosebit. (+ ca am folosit o bucata din cartonul cu background'ul facut de mine). 
Apoi, am descoperit o noua intrebuintare pentru perforatorul floare (3,5 cm). Etichetele cu urari sunt taiate cu ajutorul acestui perforator.






Va multumesc pentru vizita si va mai astept!


Comentarii

  1. Am stiut-am stiut ! uite ce frumusete m-a asteptat sa o admir de dimineata :D. Este minunata, Raluca! si ce stampila frumoasa .... si faza cu perforatorul e interesanta, ma intreb insa cum...
    Si mai admir cite foldere de embosat ai ... cand ne arati studioul tau cu toate cele minunatii ? sa vezi atunci lesinuri printre cititori :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Teodora, comentariile tale dragute imi insenineaza ziua. Iti sunt foarte recunoscatoare pentru ca iti faci timp si ma vizitezi si pe mine :) ...
      Stampila cred ca o recunosti, pentru ca am vazut ca ai si tu setul :) ...
      Am sa fac cateva poze cu modul in care am facut etichetele pentru urare.
      As vrea sa impartasesc cu voi toate materialele detinute, dar nu am un studio, ci doar o masa lunga in dormitor si cutii pline peste tot :))))...
      (Chiar mi-a sugerat o prietena sa fac poze la toate die-cuturile pe care le am ca poate sunt doritoare sa achizitioneze. Tu ce crezi, Teo?)
      Pupici

      Ștergere

Trimiteți un comentariu